Menu Sluiten

FAQ

Hieronder staan veelvoorkomende vragen (FAQ). Druk op + achter de vraag voor het antwoord. 

Staat uw vraag er niet bij en bent u huurder bij Ymere? Stel uw vraag aan Ymere.
Staat uw vraag er niet bij en bent u eigenaar? Stel uw vraag of meldt uw storing via Twinq bij de beheerder.

Heeft u een klacht over het schoonmaken van de algemene ruimte in het gebouw, dan horen wij dat graag van u. Uw klacht kan via de button onderaan op de homepage van deze website ingediend worden.
Onder 'Nieuws'in het hoofdmenu staat het bericht 'Gooi uw afval op de juiste manier weg". Daarin staat precies waar en wanneer uw grofafval kunt buiten zetten.
Bent u eigenaar dan geeft u uw storing door via Twinq. Via 'Twinq' in het hoofdmenu kunt u inloggen. Wanneer u huurder bent van Ymere geeft u de storing daar door.
Wanneer in het winterseizoen één van uw radiatoren niet warm wordt, dan zal deze waarschijnlijk ontlucht moeten worden. Wat u hieraan kunt doen staat in het bericht 'Storing aan radiatoren' onder 'Nieuws' in het hoofdmenu. Om het kosten te besparen staat in het zomerseizoen de verwarming in het gehele gebouw uit.
Wanneer één van uw radiatoren lekt, dan kunt in het bericht 'Storing aan radiatoren' (onder 'Nieuws' in het hoofdmenu) lezen wat u hieraan kunt doen.
Wanneer in het winterseizoen één van uw radiatoren niet warm wordt, dan zal deze waarschijnlijk ontlucht moeten worden. Wat u hieraan kunt doen staat in het bericht 'Storing aan radiatoren' onder 'Nieuws' in het hoofdmenu.
Bij glasschade neemt u contact op met de Glaslijn op nummer 088-0008900 onder vermelding van postcode 1069 TS + uw huisnummer en welk raam het betreft inclusief of het enkel of dubbel glas betreft.
Bent u eigenaar en wilt u inloggen in het beheersysteem van de VvE? Klik dan in het hoofdmenu op 'Twinq'.
Het huishoudelijk reglement kunt u vinden op deze website onder 'Nieuws/ Huishoudelijk reglement' en in Twinq onder 'Administratie/ Belangrijke documenten'. Via 'Twinq' in het hoofdmenu kunt u inloggen.